Accepterad theo claesson | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876738292/

Ditt Hex-ID: 110000136a042f4

Vad är din discord tagg? theoclaesson

Vem var det som bannade dig? _lk040

Bild på banmeddelande: banöverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade bra på mina skador när jag råka köra in i hans bil. Sedan skulle jag stå still när han började rikta på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning där en killa sköt mig i benet och skrev i me att han skulle lyfta mig, istället tog han mitt vapen och lät mig gå istället för kidnappa han gick vidare och gjorde detta på 2 yttligare från mitt gäng. Han kidnappa ingen utan tog bara våra vapen. Så vi tog min bil och börja jagga han och när vi var uppe i 300 så tvärnitta han och vi hann inte eftersom vi flög. Så vi körde in i baken av hans bil och sedan åkte fram till han typ direkt och började rikta på han när vi började rikta på han så börja han skjuta oss från bil så ena dog och jag överlevde då kom han ut och rikta på mig och sa att jag skulle stå still. jag gick fram en meter och då sköt han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag tycker nu i efterhand att jag skulle rpa mer på mina skador när vi krocka i bilen. Tycker även att jag skulle stått still när han kom ut och rikta på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad senast när vi hade skottlossning med ett annat gäng och vi "buggade" upp i luften och valde att inte rpa på skador. Jag lärde mig att man skulle rpa på saker även fast det är "bugg". Jag tycker det är dåligt att jag slarva denna gången men det kmr inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpat bättre på mina skador och låtit han tagit vapnet snabbare och sedan ta det i support efter istället för att att låta det gå ut över min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte dra ner min nivå bara för att ngn annan har lägre. Jag har lärt mig att inte slarva med att rpa på mina skador även tänka på att lyssna extra noga på folk som riktar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka