Nekad theo claesson | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Ditt discord namn: theoclaesson (stepparen, FRITZ)

Ditt Hex-ID: 110000136a042f4

Vad för typ av beslut gäller det? 13 dagars ban och indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? valentino1, dalle_4

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet i sig är inget fel på. Men det började me att vi blev jagade av Kg i 5-10 minuter i sandy. De kanske pittar oss ungefär 5-6 gånger när vi åker runt där så då väljer jag att vi ska försöka ut från sandy för att ha en chans att lyckas fly. När vi är på en raksträcka i över 300km/h så väljer KG att pitta oss (igen). Då tror jag att det är KG som ska hoppa ut och kidnappa oss men egentligen va det athenas. Men eftersom jag trodde att det var KG så blev jag väldigt frustrerad och valde att hoppa ut ur bilen för att strida tillbaka ( jag är han med leopard hjälmen). Vilket jag vet från grunden är fel men blir bara så himla trött på folk som åker och pittar hela tiden bara för de har bättre bil.

Hur är beslutet felaktigt? Från grund är beslutet rätt och jag gör fel och förtjänar ett straff. Men tycker att straffet är helt orimligt. Att jag får 13 dagar och indragen krim på serven för det där är helt sjukt. Ärendet hölls först av dalle_4 som tänkte ge mig 2 varningar och ban och sedan mitt support kom valentino1 in i samtalet och sa att jag skulle ha indragen krim. Tycker som grön och lojal spelare till serven i snart 4 år och typ nästan aldrig blir bannad på dessa 4 åren borde man kunna se lite utanför boxen. Jag håller med att det skulle vara indragen krim med mera om detta skulle ske upprepade gånger av en spelare. Men när det är en spelare med så gott cv och erfarenhet kanske man kan tänka att det bara var ett dåligt beslut och han kanske skulle få förtjäna en till chans eftersom har sköt sig väldigt bra på serven under dessa 4 åren. Tycker även det är sjukt att andra i bilen fick lägre ban en mig fast de gjorde samma sak om inte värre. Vissa blev bannad för vanlig powergaming och fearrp medans jag blev bannad för Grov powergaming och grov fearrp av samma staff som de. Jag vet att det var ett dåligt beslut men om ni skulle ge mig en ny chans att få tillbaks min krimroll och lägre bann så lovar jag att det aldrig kommer hända igen. Mvh Theo (FRITZ)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iUxvMbzIS79YLjsEm?invite=cr-MSxSQXksNTUyMjc3NjUs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka