Nekad Thanos | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thanos

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Biträtande ägare på The Palace

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? ItsMeThanos#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1,291 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker om the Palace. Jag brukar komma dit varje gång jag firar något elller bara för att träffa nya männsikor och bli full. Jag blev förvånad när jag såg att The Palace inte hade någon chef. Så jag valde att slå till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr inga erfarenheter inom jobbet men jag klarar av mycket stress.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär Pjär Persson var född i Maldiverna. Hans pappa var vädligt rik och hans 4 bröder var väldigt älskade av sin pappa. Pjär blev retad mycket av sina bröder och sin pappa. När han var liten körde han handboll och ville bli proffs. Tyvärr så blev hans uttseende en mur för honom. När han var 16 så skicka hans far ut honom från huset. Han fick bo runt hos sina vänner ända tills han gick med på att dom kunde köpa en flyg billjet till sverige för att starta ett nytt liv. Han gick med på det men det gick inte så bra. Han flyttade runt på olika motell i dalarna och i göteborg. För att tjärna lite pengar jobbade han runt hos hemköp och coop. När han var 30 bestämde han sig för att ta tag i sitt liv. Han började på postnord och träffade fort flera vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 14.00 till 00.00 eller senare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

du kan ej ansöka till biträdande du får rpa dig fram :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka