Antagen mr.cs | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? mr.cs.

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? Har varit medlem från och till sen 2021 men haft mitt medlemskap sen 2023 nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har väldigt goda erfarenheter som kan hjälpa mig, till exempel har jag varit chef på en hel del jobb och gjort ett avtryck i många av dem. Jag har varit chef på 2 klubbar innan då det är Bahamas samt en av dem första klubbarna på Unive vid namn av the palace, jag kan chef menyn perfekt samt jag vet hur man får ett företag att gå framåt, jag kan fr mesta inom chef yrket och tror jag kommer kunna hjälpa till mycket inom yrket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer är stora. När jag varit inne så har jag sätt att natt klubbar är helt döda inte ett skit händer och nu är de slut på de. Jag tänker anställa bra personal, prata mycket med jobb ans för att utveckla yrkets möjligheter, samt kommer jag försöka styra upp att folk vill komma dit, jag har ett gäng idéer som att skapa olika kvällar för att sprida ryktet att denna klubb är inte som den andra. Det kan vara som Rosa tema, super hjälte tema osv för att kunna göra de så roligt som möjligt, samt de här med alkoholen det finns många olika blandningar men hade varit kul att göra nya faktiskt det hade gjort de kul för folk o köpa då. En liten sammanfattning = bra personal, utvecklade möjligheter, få yrket unikt, nya roliga drinkar, allmänt skönt häng och göra det aktivt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer de bra ut på vardagar 15 - 00 och på helger runt 13 - 03

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka