Ej Antagen lukus | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lukus

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisa

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? hotlukusinhat

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2006

När fick du medlemskap på Unive? 4 april. Men har varit medlem innan det också men jag slutade spela och kom tillbaka nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på flera ställen förut. Jag var chef på the palace förut då det fanns och taxi. Men har även varit biträdande och PA på flera ställen. Vianor, auto, meko, securitas, the palace, taxi,

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för detta jobbet är att se till att det blir mycket aktivt. Det ska vara seriösa arbetare som inte vill lalla runt. Jag ska se till att marja lisas blir den största bil firman i staden och att det inte är ett lalligt jobb. Det ska vara aktivt så det inte är stängt väldigt ofta som det varit på senaste tiden. De anställda ska ha en bra kundbemötning så att folket ska känna att det är en trovärdig plats och att det ska vela köpa bilar därifrån. Därför ska jag rensa de inaktiva och se till att det kommer nya engegerade personer till yrket. Jag vill se till att marja lisas kommer att växa och utvecklas till en bra bilfirma med bra anställda och bra omdömde

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara bra eftersom jag kan spela ofta för jag inte har annat som jag måste göra. Några timmar per dag på vardagar och helger mycket mer

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka