Ej Antagen lukus | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukus

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisa

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? hotlukusinhat

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2006

När fick du medlemskap på Unive? fick för nån vecka sen men har spelat innan det också. Jag var medlem för nåt år sedan också väldigt länge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på flera ställen förut. Jag var chef på the palace förut då det fanns och taxi. Men har även varit biträdande och PA på flera ställen. Vianor, auto, meko, securitas, the palace, taxi,

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag trivs verkligen i bilbranschen och tycker om kontakten med kunder, men också själva tävlingskänslan i att nå mål. På sikt vill jag gärna ta mer ansvar som chef. Jag gillar att stötta andra, driva på och bidra till en bra stämning, samtidigt som vi levererar resultat. Jag ser mig själv här långsiktigt, och hoppas kunna växa tillsammans med företaget. Jag vill se till att firman blir den största firman i staden och att det blir många engagerade anställda och inga lallare inom yrket

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kan vara inne mycket på servern eftersom jag har mycket fri tid.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
uteckla dina svar samt så möter du ej våra krav för att bli chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka