Nekad Tekn0 | Medlem ansökning [alexander2005]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekn0

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen

Vad är ditt discord namn? Nightzarz#7804

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Björnsson och är från Växjö.
Rasmus uppväxt har inte varit speciellt bra då hans mamma var väldigt fattig och hans pappa är död.
Ungefär när Rasmus fyllde 15 började folk reta honom för att han var fattig, Detta tyckte ju såklart inte Rasmus om.
Några månader senare köpte Rasmus kompis ett par dyra skor, Då ville Rasmus visa att han också hade såna.
Så Rasmus började med att göra inbrott i skåp i skolan som sedan blev till inbrott i villor samt butiker osv.
Detta har gjort att Rasmus har valt en annan väg i livet en de flesta han känner.
2021 i Juni så bestämde sig Rasmus för att flytta till Unive där han vill lära känna nya kompisar att vara med och kanske till och med ett gäng eller en klubb att tillhöra.
Han vill liksom ha en nystart.

Ett av Rasmus absolut största intressen är Bilsporten, Speciellt Rally och Rallycross.
Rasmus pappa tävlade i Rally och dog i en svår olycka i WRC-Tävlingen i Norra Norge.
Han är även intresserad av Teknik och datorspel Tex.FiveM och CSGO

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive då jag har en god RP-Nivå samt att jag kommer se till att serverns nuvarande nivå blir kvar.
Jag har cirka 1000 timmar av rent Rp sen tidigare och känner att Unive är en server jag verkligen vill stanna och utvecklas på!
Jag har också ett bra förstånd om vad Rp innebär och följer alla regler det finns att läsa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom det är ofta många spelare inne på servern vilket gör det mycket roligare att Rp:a. Rp:n är också väldigt seriös vilket är viktigt för att man ska få känlsan av "IRL". Unive är ockåså väldigt fint scriptad och det finns inga fel med servern i mina ögon.

Hur hittade du Unive? Jag hade spelat på många fiveM servrar innan. Många av dessa servrar var på engelska och jag hade svårt att rpa på ett sätt som var roligt då jag inte kan prata engelska på ett så elegant sätt. Detta fick mig att söka efter svenska rp servrar. Detta fick mig att hitta den underbara servern Unive genom att söka på Google efter svenska rp servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att följa alla regler och att utföra det bästa rollspelande som jag kan. Jag har också målet att vara snäll mot de som är trevliga mot mig och vara inbjudande att prata med. Samt att genomföra Scenarion som är väldigt bra och roliga för båda sifor i scenariot.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli Kriminell för att sedan jobba för ett av de stora gängen och därigenom förbättra RP-nivån på Unive även om den redan är hög.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte då jag gillar Unive jätte mycket!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top