Nekad Rasmus storm | Medlem ansökning [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasmus storm

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Storm Moen

Vad är ditt discord namn? Blablub13

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus Malaka 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, gillar att hjälpa, rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rasmus Malaka har alltid haft ett stort intresse för att hjälpa folk med vad dem än behöver ha hjälp med, redan som liten så önskade han sig en första hjälpen kit som hans föräldrar inte riktigt hade råd med för att hans mamma förlorade jobbet medan hans pappa jobbade i en kolgruva, dem kärnade inte mycket pengar på det som han jobbade för att sörja en familj på 3 personer så det var svårt för lilla Rasmus att få det som han ville ha mest i hela sitt liv men tillslut så gick dem in till Rasmus rum och höll en första hjälpen kit som han ville ha så himla mycket i flera år men hans föräldrar inte haft råd med, Rasmus visste inte riktigt hur man använde den så han lärde sig av sin pappa som är en gammal doktor men han blev av med jobbet för att när hans fru skulle ha en bäbis som då var Rasmus inte tog ledigt så att han fick sparken första dagen han kom dit efter bäbisen kom, så han behövde ett jobb som han kunde kärna lite pengar med. När Rasmus har blivit äldre så kom han in på ett gymnasie som han fick fördjupa sig i doktor kunskapen och efter studenten så började han som en lärling hos en doktor som hete Ingvar och han lärde mig allt han kunde. Senare fick han jobb på sjukhuset och kärnade pengar och köpte mig två bilar och en av dem skulle mina föräldrar få och en bil skulle jag behålla jag var väldigt stolt över min bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till med att göra roliga scenario och jag kommer kommer vara väldigt trevlig mot andra i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att det blir roligt för båda sidorna av scenariona t.ex om man gör något med andra ska det vara lika roligt för båda sidorna om man kör med andra personer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det har hänt att man kör för fort ibland men inte något jätte stort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får prata som om man spelar spelet för det ska vara som på riktigt, om man snor någon arbetsbil så kan man åka ut från servern, Rdm, Vdm pg Fear rp meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt social med nya andra personer och väldigt snäll, jag har kört på servern ett tag hoppas ni gillar det jag skriver ha det gött

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka