Accepterad Axel nr9 | Medlem ansökning (lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel nr9

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Axel nr9

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus Axelsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Chill, små busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Rasmus Axelsson . Rasmus har alltid haft ett väldigt stort intresse för bilar, när han var liten höll han och hans pappa på mycket med bilen. Det räddade Rasmus lite i uppväxten kan man säga. Det är såhär att hans mamma kunde var lite aggressiv och väldigt sträng, så pysslandet med bilen gav liksom Rasmus chansen att varva ner lite. Men då hände det som inte fick hända Rasmus pappa gick bort när han var 15 år och det blev en väldigt tuff period i Rasmus liv, när hans mamma var så sträng så längtade Rasmus på att flytta hemifrån och ta hand om sig själv. Nu vill Rasmus göra sin pappa stolt och bli en bilmekaniker. Hans drömjobb är antingen att börja jobba på mekonomen eller falk, han vill stiga i så hög rang inom jobbet som möjligt. Bort ifrån intresset för bilar tycker Rasmus även om att fiska, hans dröm är att få en riktig gammelgädda och skapa en youtube kanal där han fiskar. Han skulle även uppskatta om han kunde bli sponsrad av några för fiskeutrustning är så dyrt för Rasmus. Han har 2 bästa kompisar i stan, Greg och Harry. Dem är också bilintresserade så de blir en väldigt bra trio. Greg och Harry har även bestämt sig för att ge Rasmus en present, en väldigt fin present. Tanken är att Rasmus ska få en helt ny bil! som han ska kunna pyssla med. Men början på Rasmus resa kan inte börja ifall han inte blir medborgare, han behöver ju det för att börja jobba på mekonomen eller falk, så Rasmus största dröm just nu är att få medborgarskapet och kunna fortsätta sin resa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa för att det ska vara så pass hög rp som möjligt och jag kommer försöka spela för motpartens vinst. Motpartens vinst gör så rpn blir som roligast, man behöver inte vinna varenda scenario och blir så sjukt mycket roligare ifall alla spelar för motpartens. Jag kan bidra med hög aktivitet och så bra rp jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motprtens vinst- innebär att man inte bara kör för sin egen vinning utan spelar för båda sidro, blir mycket roligare rp med motpartens vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har läst och jag förstår, VDM Viechle deathmatch- innebär att man använder sitt fordon som vapen och kör tex över andra. RDM Random Deathmatch- Man slår eller dödar någon utan bra anledning. NLR New Life Role- innebär att när man dör i ett scenario ska man inte minnas vad som hänt nät man dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har hört om när mina kompisar kör rollspel och det gör så jag får lite erfarenheter, men jag har inte varit inne och rollspelat mycket själv Jag är väldigt engagerad och aktiv. Vill dessutom göra rpn roligare och bättre

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka