Nekad Tim super | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim super

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Swiper2

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus olsson år 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön roligt mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rasmus Olsson är en 25-årig ung man som växt upp i en tuff och problematisk miljö. Hans familj har alltid kämpat för att få ihop vardagen, och det har satt sina spår på Rasmus. Han har aldrig velat vara en del av den kriminella världen, men ödet har liksom tvingat honom dit. De senaste åren har varit en lång kamp, och han har ofta hamnat på fel sida av lagen, bara för att överleva. Rasmus drömmer om ett liv bortom brottsligheten, där han kan stå på egna ben och bidra till samhället. Hans största mål är att bli bärgare, att kunna hjälpa andra genom att bogsera bilar och fordon i nöd. Han har försökt att utbilda sig flera gånger, men livet har gång på gång hindrat honom från att komma vidare. Ett minne som han inte kan släppa var när han fick möjligheten att prova på att köra lastbil. Det var en vän, Stefan, som hade arbetat som lastbilschaufför i tio år och nu äntligen hade skaffat sitt eget företag. Stefan hade alltid varit en trygg punkt för Rasmus, och när han erbjöd honom en chans att köra lastbil på ett inhägnat område var det en möjlighet som Rasmus inte kunde tacka nej till. Stefan blev imponerad av Rasmus talang bakom ratten och lovade att om han visade rätt engagemang, skulle han få en chans att utbilda sig inom sitt företag, med inriktning på att bli bärgare. Den dagen förändrades Rasmus liv. För första gången kände han att han hade en chans att lämna sitt förflutna bakom sig. Han började studera, lära sig om lastbilar, kranar och andra maskiner, och en ny värld öppnade sig för honom. Men även om han har kommit långt, vet han att vägen framåt inte är lätt. Han måste kämpa för att övervinna de hinder som livet har lagt framför honom. Men Rasmus har en beslutsamhet som få har, och han är villig att göra vad som krävs för att bli den han vill vara en man som lever ett hederligt liv, hjälper andra och aldrig ser tillbaka på sina mörka dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har hög rp nivå och seriös rp och har bra social rp och jag ska inte bryta mot några regelbrott

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt när man rpa. t.ex om jag gör butikrån ska jag inte ta en helicopter och dra i väg från polisen att du tar en lång sam bil så att polisen hänger med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? powergaming1 körde in i en stolpe och inte rp på det. fel av mig jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr rdm vdm powergaming 1 och powergaming 2 c-logg nlr står för new life rule och om du dör så får du inte komma ihåg nåt som har hänt men om nån säger vad som har hänt får jag rpa på det. c-logg är att medvetet undvika scenariot att genom att lämna spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag känner mig klar

Nekad.
Anledning:
använder sig utav ai genererad text

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka