Nekad teddie | Chef-jobb ansökan [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddie

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Användarnamn: teddie

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande- chef marja lisas

Vad heter du IRL? teddie

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 42

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat här ett tag nu och fick reda på att min chef och biträdande chef skulle avgå. Eftersom jag gillar detta jobb så mycket så skulle jag vilja ta över rollen som biträdande chef . Jag har haft en nära kontakt med båda mina chefer så därför vet jag hur man tar hand om ekonomin bra och även tar han om jobbet . <Under min tid som anställd så har jag jobbat i flera timmar och tjänat in höga summor till mitt företag och det visar hur mycket jag brinner för yrket. Jag har inte testat på biträdande chef jobbet men skulle gärna vilja det och jag tror att jag skulle passa bra som det. Jag har ju som sagt haft en nära relation med mina chefer så jag vet hur jag balanserar lönerna och håller koll på ekonomin och inte går minus.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju som sagt jobbat som anställd och har som sagt en nära relation med mina chefer så jag vet hur jag ska ta hand om ekonomin och även hitta rätt folk som arbetar hårt på detta jobb. Jag har ju inte vart biträdande på andra yrken men jag skulle gärna vilja teesta och tror verkligen jag skulle passa bra in eftersom jag brinner för att jobba och har samlat in mycket pengar som anställd in till företaget. Jag kan också känna igen folk bra därför vet jag vilka som jag skulle kunna intervjua och kanske få anställda.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Carl Eklund och är 20 år . Han har bott i Sverige helat sitt liv och så har även hans föräldrar och två bröder. Hela hans familj har jobbat hårt under hela hans uppväxt och han har då lärt sig bli självständig snabbt och kunna försörja sig själv i tidig ålder. Carl tog beslutet att flytta till denna stad vid 18 års ålder där han ville börja sitt liv som en hårt arbetande man precis som sin familj. Carl har en pra personlighet och kommer bra överens om med alla som han möter därför kan han jobba bra. Han är mycket frammåt men även omtänksam och vill försöka fixa allt på ett bra sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? ofta under min tid på denna stad har jag vart inne och jobba väldigt mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart de är ju bästa servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

^^
precis så du får prata med chefen på jobbet! Men annars var det en bra ansökan!
Nekad.
Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka