Ej Antagen Lommamark | Chef-jobb ansökan [Inquisitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lommamark

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Charlie

Vad är ditt användarnamn på discord? _ronin7._

Ange ditt födelsedatum: 17 Juli 2007

När fick du medlemskap på Unive? Sedan 10 juli 2025 men har varit medlem förut i 2023.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inga tidigare erfarenehter som kan hjälpa mig som chef förutom att jag har varit boss i 2 gäng och är just nu biträdande chef på inquisitor. Detta är varför jag tror jag är bra för jobbet för jag har jobbat här i över två månader och vet bäst vad som är bra för kunder, kolegor och ledningen av inquisitor.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att göra inquisitor aktivt igen samt att fixa det störtsa problemet just nu, vi får inga kunder för vi har inga nya bilar. Vi har inte fått förändringar på hastighet och handling så alla har redan de bästa bilarna så ingen vill köpa längre. De påverkar också Marja lisas som vi har samarbete med då dem inte heller får lika många kunder längre. Jag kommer även ta fram regelbunda möten då jag inser att de är vad som saknas just nu och vad som behövs för att ha ordning och reda på jobbet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se bra ut jämfört med gamla chefer. Jag kommer även fixa aktiva kolegor och kommer vara lite strängare med dem som jobbar här eftersom när jag har tagit intervjuer tidigare har de varit väldigt många som har jobb. De är därför jag kommer regelbundet sparka, höja upp och anställa nya folk till inquisitor. Rotation är det inquisitor behöver tycker jag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka