Ej Antagen mr.cs | Chef-jobb ansökan (mekonomen) [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? mr.cs.

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 4 år men jag börja rpa från en paus för ungnefär 6 månader sen så fick medlemskap igen då

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har många erfarenheter inom chef yrket där jag varit chef många gånger samt har jag mycket erfarenheter inom Mekonomen och Falck där jag varit chef på båda ställena och varit ett biträdande ett par gånger men just mekonomen är ett av de ställena där jag har jobbat mest på hela servern men som sagt är jag inte kvar där för att det har kommit andra saker som har varit kul att testa. Men jag jag känner mig att jag det hade hade varit kul att vara tillbaka tillbaka just nu och man får RP som för att träffa lite mer folk än vad man gör annars och laga lite bilar hålla koll lite på ekonomin Och bara få styra läget lite ha lite kul med både personal och kunder. Och detta betyder ju även att jag vet du chef menyerna funkar och jag vet hur man anställer personal jag vet hur allting går till så det är ingenting och lära upp inom ekonom eller chef i yrket så alltid kommer rulla på direkt om jag blir chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har en del framtidsplaner inom mekonom yrket att till exempel att anställa seriös och bra personal där jag vet det är mycket på Mekonomen som försöker styra och ställa lite hur som helst och ta lite felaktiga fakturer in till sitt eget konto eller nånting bara för att man ska få pengar själv sen så hade jag tänkt att ha lite mer utbildningar än vad det är just nu där jag vet många av personalen som varit när jag var chef innan alltså som har varit kvar efter jag blivit chef har inte vetat hur fakturasystemet och sånt funkar på riktigt så att när jag anställer någon så kommer jag lära upp dem innan de får gå ut och jobba för annars kommer det gå jävligt dåligt vad jag sett från perspektiv innan sen har jag tänkt på att prata lite mer med Jopa rigga än vad andra vissa chefer har gjort. Jag säger inte att alla chefer har varit dåliga, men vissa har inte pratat med jobb ansvariga och även fast du är chef så är det ett jobb att prata med jobb ansvariga, eftersom det finns mycket korruption inom Mekonomen för att det är så lätt att bara ta faktura som Swish istället. Sen även känner jag många som gör Replay och så vidare på bilar där jag tycker att det hade inte skadat med lite fler Mekonomen bilar så man kan säga så här som en sammanfattning lite vettig och bra personal lära ut fakturasystemet bättre och att göra så att mina anställda får alla kunder att bli nöjda och så vidare. Ha lite mer utbildningar samt få bort alla korrupta och lägga till lite fler bilar. Det hade varit roligare för rp om man hade fått ett val vilken bil man hade kört.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer absolut ha tiden för chef yrket där jag gör så mycket om dagarna längre lite skola här och där men har mycket tid över för att lägga på Mekonomen och få en bra RP på jobbet. så jag tror detta yrket kommer vara perfekt för mig.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka