- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? Biträdande chef
Vad heter du i verkligheten? Emil Ericsäter
Vad är ditt användarnamn på discord? hinkenemil
Ange ditt födelsedatum: 25 Oktober 2025
När fick du medlemskap på Unive? Igår
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom mekonomen som är ett yrke som kräver mycket ansvar och jag gillar att ha koll på grejer så om jag skulle bli biträdande chef så skulle jag fixa så att det är seriöst på jobbet och att det inte är korruption som finns
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att jag vill fixa företaget så att det inte finns korruption eller lall
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer va aktiv som attans
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Emil Ericsäter
Vad är ditt användarnamn på discord? hinkenemil
Ange ditt födelsedatum: 25 Oktober 2025
När fick du medlemskap på Unive? Igår
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom mekonomen som är ett yrke som kräver mycket ansvar och jag gillar att ha koll på grejer så om jag skulle bli biträdande chef så skulle jag fixa så att det är seriöst på jobbet och att det inte är korruption som finns
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att jag vill fixa företaget så att det inte finns korruption eller lall
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer va aktiv som attans
Har du läst våra grundregler? Ja