Accepterad tedde09 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T

tedde09

Gäst
Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008

Vad heter du på discord? carlen#3075

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 330 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4 timmar på vardagar 5-7 timmar på helger

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan

Hur många timmar har du på FiveM? 330 timmar

Vad heter du? Theodor Carlen

Hur gammal är du? Född 1999

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? jag vill bli sjukvårdare för att ja g vill kunan hjälpa folk i nöd. jag är också intresserad att hjälpa folk med små benfrakturer till stora hjärtattacker. jag är bra på att hantera stressiga situationer och det tror jag kan hjälpa mig.

Varför ska just du bli anställd? jag är en respektfull och trevlig person. Kan mitt arbete och visar respekt till kollegor. Jag kommer göra allt för att komma till platsen i tid. Jag vill bli sjukvårdare för att rädda folk.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej.

Berätta vad HLR är för någonting Hlr är en förkortning för hjärt och lungräddning vilket innebär att man pumpar mot 30 gånger och gör två inblåsningar varje 30:e pump. man ska inte vara rädd när man pumpar mot bröstet bryter man ett revben eller två gör det inte nåt hellre det än att personen avlider.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär att man använder sin rakel på ett smart och kortfattat sätt som man säger de tre gyllene bokstäverna inom rakel är TTT vilket ät samma som tänk - tryck-tala att man ropar ut i radion hur mår ni idag är inte tillåtet. en tillåten menig är tex 30.30 testar radioförbindelse kom. det innebär att man använder rakel smart och och bra.

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka