Nekad .tacos_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .tacos_

Vem var det som bannade dig? våran käraste philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-31_104415893.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip320 valde att banna mig för att jag fuskade på unive, det var ett väldigt dumt och omoget beslut av mig att ladda ner fusk och använda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med mitt gäng, det utbröt en skottlossning där de var minst 10 fler än oss så det slutade med att jag dog, när jag låg död och väntade på att något skulle hända så fipplade jag lite med mina fusk och blev AC- bannad som senare blev en ban av Philip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban då det var jag som fuskade, jag gjorde ett misstag genom att fuskade och det var väldigt dumt. Jag ångrar att jag laddade ner fusk från första början och inser nu hur dumt det faktiskt var, jag vill verkligen kunna komma tillbaka till unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det har varit småsaker, såsom typ lall, ej rpat på skador när jag krockat osv, men det var länge sen, som ni ser så är det 2 bans senaste 3 månaderna och det är AC bannen och sen Philips ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det annorlunda genom att inte installera fusk från första början, det var ett dumt beslut som jag nu ångrar, jag tycker själv att det var ganska idiotiskt då det inte gav mig ett jätteförsprång, förstår dock bannen att det var fusk och att fusk är fusk. Det var som sagt ett dumt val av mig att fuska från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka