Nekad .tacos_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .tacos_

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-21_134917289.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att Philip valde att banna mig var för att jag använde mig utav fusk, och efter det att jag ljög för honom i hans PM, och jag har insett hur onödigt det var och även att jag inte tjänade något på att ljuga efter och ja. Jag borde varit ärlig med dig direkt Philip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var delaktig i en stor skottlossning och då valde jag att testa fusket lite för att se vad man kunde göra och satte på semi godmode, när jag satte på semi godmode så vart jag bannad direkt av anticheaten, och eftersom jag kände Philip liiite så bestämde jag mig för att skriva till honom och säga att jag inte hade fuskat vilket var onödigt att ens försöka, för när han svarade så fick jag ett svar att han redan visste att jag hade fuskat. Och jag försökte ta mig ur situationen men det var i princip redan kört. Då ändrade Philip min ban från en anticheat ban till en ban av honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, det var jag som gjorde fel och jag vet det. Men jag vill också att ni ska förstå att jag ångrar mitt misstag och det kommer aldrig hända igen, nu är det sommar och vill jättegärna få en till chans att komma tillbaka till Unive. Vill återuppleva förra sommaren och skapa nya fina minnen med alla vänner som man kör på unive med. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt misstag men ber också verkligen om en ny chans där jag kan motbevisa att det är egentligen inte såhär jag jobbar. Kommer aldrig någonsin installera ett fusk igen när jag ser hur mycket jag förlorar på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare bans men har kört Unive fram och tillbaka i 4 år och de flesta bansen är äldre, de jag minns är typ rdm, lall och småsaker som jag tagit lärdom av allihopa. Nu har jag verkligen tagit lärdom av denna ban och kommer aldrig fuska igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa hela fusk grejen och aldrig ens installerat ett fusk från första början. Jag borde ha fortsatt köra legit som jag alltid gjort och bara inte installerat fusk så hade ju dethär aldrig hänt. Men nu hände det och allt jag kan göra just nu är att be om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig fuska igen, det kommer inte hända för jag har sett vad man förlorar på det nu och vill verkligen kunna köra unive så ja det händer aldrig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka