Nekad .tacos_ | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .tacos_

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: IMG_3335.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först och främst så var det inte staffs som bannade mig, utan det var Anti-Cheat, sedan tog Philip och satte en ny ban på mig efter att jag skrivit med honom och begått det stora misstaget att ljuga för han. Det var dumt och idiotiskt, jag ångrar verkligen att jag fuskade från första början och har insett nu hur dumt det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag först var med i en skottlossning som blev katastrof och då satt jag och lekte lite med mina fusk eftersom jag inte fuskat innan så satt och testade lite olika saker och satte på semi godmode för att se om det skulle hjälpa mig på något sätt, då blev jag insta bannad av anticheaten. Då gjorde jag en dum sak vilket var att skriva till dig Philip, jag skrev något liknande att jag hade blivit AC bannad och jag inte visste varför osv, sen fortsatte jag ljuga även fast du visste sanningen. Det var extremt dumt och tjänade verkligen ingenting på att ljuga eller fuska, det var bara idiotiskt och ångrar verkligen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag tycker att Philip tog det rätta beslutet att banna mig, men jag anser också att alla ska kunna få en andra chans, eftersom alla gör misstag och jag har ändå spelat på unive och bidragit till communityt sedan 2021, jag vet att jag har gjort fel och att det var barnsligt gjort av mig, men jag försöker verkligen visa hur mycket jag ångrar mig och har verkligen insett hur fel det var och ber verkligen om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några fåtal gånger av mindre anledningar och minns inte riktigt vad alla bans är för att det var ganska länge sedan, men vet att någon är lall, har tagit lärdom av det och har tagit lärdom av alla andra bans jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att fuska från första början, ångrar verkligen att jag gjorde det och har insett hur fel det var att fuska. Jag vill verkligen komma tillbaka till unive till sommaren för vill börja om på nytt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att aldrig någonsin mer fuska eller att ens titta online efter fusk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, som sagt ber verkligen om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka