Nekad .tacos_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .tacos_

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: image(1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför Philip valde att bana mig, det var för att jag använde mig utav fusk och ljög sedan efter det för honom rakt i ansiktet och satt och sa att jag inte hade använt fusk osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag var i en stor skottlossning med mitt gäng, hade nyligen skaffat fusk och var fortfarande och testade dem för o se vad som gick at göra, då bestämde jag mig för att testa semi godmode för att se om det skulle göra någon skillnad, när jag satte på den så blev jag automatiskt bannad av Anti Cheatet, då valde jag att skriva till Philip och säga att jag inte hade fuskat osv även fast han visste sanningen, jag fortsatte ljuga tills jag insåg att jag inte kom någon vart med det och erkände istället, jag vet att det var extremt ignorant och dumt av mig att ens installera fusk från första början och ångrar verkligen att jag gjorde det då jag verkligen vill komma tillbaka till unive och få en ny chans att börja om på nytt. Har haft extremt kul på Unive under åren och saknar verkligen det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban då det var jag som gjorde fel från första början genom att ens ladda ner fusk. Det var ett extremt dumt beslut att sedan ljuga Philip i ansiktet och säga att jag inte fuskade, men jag vet nu att jag gjorde ett stort misstag genom att ens ladda ner fusk från första början. Jag ber verkligen om en ny chans så jag kan bevisa att det är inte den jag är egentligen. Jag ångrar att jag fuskade och nu har det gått några månader så det har verkligen landat hur fel det var, innan jag fuskade var det liksom jag som satt och bannade fuskarna och tyckte det var fel. Jag ber verkligen om ursäkt att jag fuskade och att jag bröt din tillit till mig Philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men det har aldrig varit några problem, det har varit småsaker som typ rdm, lall osv men aldrig någon allvarlig ban, har fortfarande tagit in alla bans jag fått innan och tagit bra lärdom av dem för att maximera rpn för allt och alla och faktiskt kunna bidra med en rolig rp. Jag vet att denna ban är fel och att det var dumt av mig att fuska men jag vill verkligen kunna komma tillbaka till unive och visa vad jag faktiskt kan utan att behöva fuska, vill kunna bidra till servern på en ny nivå då jag verkligen ångrar att jag gjorde fel och har insett nu hur dumt det var att fuska.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda hade varit om jag inte fuskade, jag hade kunnat ignorera dem som sa att man skulle testa, hade kunnat undvika att gå in på en sida för att ladda ner fusk, hade kunnat undvika att ljuga för Philip. Alla dessa saker jag gjorde inom en väldigt kort tidsperiod är extremt fel och ångrar mig verkligen att jag tog beslutet att ens kolla upp fusk online för att hade jag inte gjort det så hade jag inte behövt sitta här och skriva denna överklagan, jag ber verkligen om ursäkt för allt och hoppas verkligen på att jag kanske kan få en ny chans för att bevisa mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig först och främst att man aldrig ska fuska, sen har jag även lärt mig att det inte är någon idé att ljuga när någon annan redan vet sanningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka