Inaktuell TA BORT

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401

Hur gammal är du? 11 år

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 8 månader/ cirka 250-300 timmar på fivem

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag har fått höra att dem som jobba på qpark har lallat lite då och då, Då säger jag bra sluta. Jag vet att man ska ha roligt när man rpar men det ska inte gå så långt tills det blir lall. Om jag som chef får se eller höra något sånt så kommer det att ta konsekvenser om jag hör om det. Jag har inte tidigare varit chef förut men jag har varit btr.chef på trygghansa och jag styrde upp det väldigt bra då. Jag kommer se till att hålla i många utbildningar, Då menar jag kör utbildningar inom qpark. Jag kommer se till att man får köra bil när direkt när man blir anställd men jag kommer se till att bilarna används på rätt sätt. Om jag ser att man använder tjänstebilar som privat fordon så kommer det också till att bli konsekvenser. Jag kommer se till att även ta tag i aktiviteten på qpark och vara väldigt mycket aktiv. För att få upp aktiviteten på qpark kommer jag att ta många intervjuer ,och för att det ska vara roligt att jobba där så kan jag också skapa lite roliga scenarion inom qpark som jag har redan lite planer om som man kan göra. Jag kommer som chef att kämpa för att nå mina mål som chef och jag kommer försöka stanna som chef väldigt länge. Jag har aldrig varit chef förut men när jag jobbade på trygghansa som btr.chef så styrde jag mycket och det var oftast jag som fixade samarbeten och jag vet exakt hur man gör samarbeten med andra jobb/företag. Jag kommer att försöka skapa en rolig och trevlig arbetsmiljö inom qpark och jag hoppas verkligen att jag kommer att nå mina mål inom detta yrke. Det hade varit roligt att nästan starta om qpark på ett nytt kapitel. Detta jag funderar på kan kanske låta lite svårt eller något att göra men typ att qpark får in nya bilar och får en ny byggnad. Jag vet att detta kan vara lite svårt nu med inventory wipen men detta är då bara mina framtids planer. Detta var alla mina framtids planer just nu som jag vet att jag vill göra/ändra på som chef. jag kommer nog att komma på mer saker medans jag är chef men jaja. Lycka till alla andra som ansöker!❤️

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har ju då jobbat på qpark innan för några månader sen och då var det ganska så roligt bara att jag ville bli polis så jag slutade där. Jag har aldrig haft rollen som chef men jag har varit btr.chef på trygghansa för några veckor sedan bara. Jag har även också gått vidare på många chef jobb ansökningar här på unive.

Hur ofta kommer du vara inne? jag har inga speciella tider men cirka 8-12 timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NOPE

Har du läst våra Regler? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka