Ej Antagen Idiot | Chef-jobb ansökan [Galaxy Nightclub] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Omar

Vad är ditt användarnamn på discord? nacka_forum.

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? 12 dagar sen, har spelat spelet i snart 3 år ändå quittade o nu jage tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mekonomen chef, Securitas chef, autoexperten chef, qpark chef tidigare, också varit bahamas delägare, båtbolaget biträdandne

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Nattklubben i unive som den ser ut nu är bokstavligen stendöd med dessa följande knep kan jag tänka mig lösa problemet. 1. Aktivitetscheck på alla anställda, tänker ha en 24 timmars aktivitetscheck med ett in game möte med alla anställda, introducera mig själv och ge mina planer, regler och strukturer på hur vi som en nattklubb ska fungera , de som inte kommer kommer tyvärr rykas så länge de inte har en gilitig ursäkt till att de ej har kommit. 2. Under dagarna kommer jag hålla anställnings intervjuer på baristas, vakter och event hållare/DJs inom nattklubben så att nattklubben ska funka så effektivt som möjligt, kommer också försöka skaffa PAs och en delägare utav mina anställda som jag anser är den som förtjänar det mest så vi tillsammans kan göra galaxy nightclub till en av de mest aktivaste verksamheterna på Unive. 3. Jag kommer försöka mitt bästa att vara aktiv på kvällerna och nätterna för att hålla galaxy nightclub öppe 4. Ha events i nightklubben ifall ni jobb ansvariga tillåter det med priser osv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Hög aktivitet på kvällarna, kommer vara vaken ända tills cirka 6 på morgonen och vara inne i nattklubben, eftersom det är sommar det är därför jag söker till nightclub

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka