Antagen kebabrullen2 | Chef-jobb ansökan [🚕 Gripen Taxi AB] [T] [EminSWE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebabrullen2

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Taxi Chef

Vad heter du i verkligheten? Alfons

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? affemannen24

Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2010

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? 23 maj 2025

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Jag har erfarenheter om hur man behandlar och bemöter kunder dÄ jag arbetat pÄ marja lisas innan i denna stad, Men i andra stÀder har jag vart chef över flertal stÀllen dÄ jag vet hur man beter sig som en chef och inte Àr korrupt inom yrke samt hur man anstÀller folk pÄ rÀtt sÀtt osv.

Vad Ă€r dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner inom taxin Ă€r att fĂ„ det mer aktivt. Genomföra en stor rensning av alla som jobbar dĂ€r just nu och anstĂ€lla nya, mer aktiva spelare som brinner för yrket och verkligen vill jobba dĂ€r och inte gör det för pengarna eller för bilarna eller liknande. Men sen har jag ocksĂ„ tĂ€nkt att försöka skapa sammarbeten med exempelvis trygghansa eller nĂ„got annat yrke dĂ€r de fĂ„r rabatt pĂ„ taxi och vi fĂ„r rabatt pĂ„ att försĂ€kra bilar. Även fler yrken, men ni förstĂ„r hur jag tĂ€nker med samarbeten och sĂ„dant.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Ja nu under sommarlovet har jag all tid i vÀrlden men ocksÄ nÀr skolan börjat sÄ kan jag vara aktiv cirka 5 timmar per dag dÀr jag jobbar. SÄ vÀldigt aktiv hela tiden dÄ jag har tiden och kan lÀgga upp ett bra schema hur jag ska göra.

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Gripen Taxi AB.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka