Ej Antagen Mellevhc08 | Chef-jobb ansökan [👠Marja-Lisas] [T] [wazy&Emin]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Melwin

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? Mellevhc08

Ange ditt födelsedatum: 23 April 2008

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? Juni 2022

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Jag har varit Bitr Chef pÄ BÀckhÀst, Chef pÄ GoKart, Ledning pÄ Trygghansa, Ledning pÄ RTJ och ledning pÄ andra jobb. Jag Àr just nu AnstÀlld pÄ Marja Lisas. Jag har mycket erfarenhet inom att vara ansvarig för saker och fÄ saker att fungera, t.ex. att ha öppet ofta eller att skaffa bra och trevlig personal. Jag vet vad som krÀvs för att vara chef.

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Ifall jag blir chef sÄ skulle jag först kolla aktiviteten pÄ alla anstÀllda och dom som inte Àr aktiva kommer jag att rensa. Sen kommer jag ha intervjuer sÄ att jag kan fÄ mer och trevlig personal. Jag vill att alla anstÀllda har ett trevligt kundbemötande sÄ att alla kÀnner sig vÀlkomna och sÄ att man fÄr ett bra rykte. Jag kommer införskaffa ett möte ca varje vecka dÀr alla anstÀllda samlas och pratar om vad som Àr bra och vad som kan förbÀttras. Jag kommer se över alla samarbeten och kanske skaffa nya. Kanske skaffat nya bilar, ny lokal, anordna event och andra roliga aktiviteter. Sen med tiden sÄ fÄr man nya idéer

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? mellan 3-4 timmar om dagen, sen beror de pÄ om man har andra saker att göra men runt 3-4 timmar
Nu pÄ lovet kan dt bli mer men ocksÄ mindre beroende pÄ om jag ska ivÀg eller inte.

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar pÄ dig att ta din muntliga annars blir du automatiskt nekad.

+++rep Riktigt kompetent och förtjÀnar verkligen att bli chef.

Senast Àndrad:
TyvÀrr sÄ har vi valt att gÄ vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du Àr mer Àn vÀlkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka