Accepterad t0rpeden | Ban Överklagan [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? t0rpeden

Vem var det som bannade dig? Ralle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag inte visste till 100% vilket ledde till att vi sköt fel personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det är så att Sinful hade skjutit mot oss en 20 minuter innan detta då och sen ska vi gå ut och ta yrkespoängen som man får av området och då var det 3-7minuter kvar så vi valde att vänta där så jag går upp på ett berg och min vän ställer sig på andra sidan floden och gömmer sig i en buske sålänge, då rullar det upp 2 personer på harley davidsson/ motorcyklar och då väljer vi att skjuta dom eftersom att tidigare denna dagen har våran boss sagt till oss om vi ser dom ska vi skjuta mot sinful, men då vi senare tillfälle får jag reda på att vi har skjutit mot hellraisers och det hade jag ingen aning om förens jag gick support eftersom att. Efter vi hade skjutit hellraisers så kom det en import bil som heter ryssen... Då vi valde att åka därifrån och inte kunnat gå fram och se att det inte var sinful och där är felet jag gjorde att jag inte visste till 100% vilka vi sköt på och istället kunde jag förhandlat med dom eller kunnat lösa problemet på ett annat sätt än att skjuta dom direkt kunnat prata med dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag och loke som gjorde fel till 100% eftersom att vi inte skulle skjutit direkt mot dom utan att vi visste till 100% att det var sinful och därför fick jag mitt straff och jag har lärt mig av mitt misstag då det aldrig kommer att ske igen då jag har lärt mig att inte skjuta om man inte vet att det är dom till 100% samt att inte skjuta då det blir shoot on sight istället kunde då vi pratat eller förhandlat eller gjort det på 100 andra sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad här förut men aldrig för shoot on sight men har blivit bannad för rdm och vdm men det var 2021 då när jag var ny roleplay då vart jag bannad ganska ofta då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen jag hade kunnat göra det på 100 olika sätt då vi kunde förhandlat, pratat, kollat vilka det verkligen va då vi trodde det var sinfuls men så var det inte. Jag hade kunnat ta insiativ och inte skjutit och haft social rp med dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och om jag får en till chans kommer jag aldrig upprepa detta misstag och mitt regelbrott då jag har lärt mig och i framtiden kommer jag verkligen tänka på detta och ha mycket bättre social rp och även va 100% på vilka jag skjuter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka