Nekad t0rpeden | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? t0rpeden

Vem var det som bannade dig? Jag har ingen aning det var jätte länge sen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer verkligen inte ihåg då det var ett bra tag sedan, antagligen gjorde jag något fel sista gången jag jag spelade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg vad som hände eller varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antagligen var det något jag gjorde som jag inte kommer ihåg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad i discord förut men ingame vet jag att jag har blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom jag inte kommer ihåg varför jag varit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag eftersom jag blev bannad och lärt mig när jag blev bannad men jag har nu efter denna långa tiden glömt av varför

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka