Nekad bullen_22 | Ban Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen_22

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830901842/

Ditt Hex-ID: 1000016f7fa452

Vad är din discord tagg? bullen_22

Vem var det som bannade dig? kevincow

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-20 130742.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde banna mig eftersom jag gjorde en fear rp och inte valde att ta upp händerna i ett skott scenario när motparten valde att rikta på mig då det var fel av mig och jag respekterar bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det exakta som hände var att vi var på väg hem till ms13 och då valde motparten sons att rikta mot mig då vi ej hade ngn konflikt då jag var med i kartellen dom börjar av lossa skott mot oss så vi väljer att göra samma sak sen blir vi benade på en hoj/e bike och sen kommer det fram och börjar rikta mot oss men vi väljer att skjuta tillbaka som var ganska dumt men efter det kommer våra kompisar och dödar dem det var de som hände i scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de e en rätt ban då på hans pov ser man att jag ej värnar om mitt liv och jag förtjänar bannen och staffsen gjorde det rätta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varigt bannad tidigare för shoot on sight och fick återgärdet för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat värna mer om mitt liv och inte skjutit tillbaka jag skulle ha låtit mina kompisar bena han berevid mig först och sedan kunna ta fram vapen och skjuta mot de andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har 100 procent lärt mig av min ban och kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka