Nekad Chrispher Jönnson | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: willep137

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Emilia.

Varför tror du själv att beslutet togs? På anledningen står de shoot on sight men de var inte en shoot on sight eftersom dom clippte bort 10 sekunder innan när de sköt mot oss och sen de var drf vi hoppade ut mot deras bil och sköt tillbaks för att vi skulle skydda oss själva och sen på deras clip säger dom själva att aa nu hoppar han ut så de har redan skutits innan vi hoppade ut ur vår bil och sköt mot de och vi hade snackat med dom jättelänge och försökt kidnappat de och därefter så åker dom iväg och inte hoppar ur bilen så då åker vi efter och jagar sedan hoppar vi ut och riktar igen så svänger de upp på ett berg och då skjuter vi mot de och de hade clipt bort när deras grabbar hoppade ut och sköt omt oss. här är clipet dom tog.https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jNK3UF0KDfqjpUZBT?invite=cr-MSx4ZUosNzk4MzI3NDMs[/URL.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet var felaktigt eftersom de var ingen shoot on sight eftersom dom clipper bort när dom hoppar ut och skjuter mot oss men dom tar med när vi skjuter tillbaks pluss vi hade snackat med de jättelänge innan och sen så vet jag att jag deltog i en shoot on sight men de var inte jag som döda den grabben i bilen de var en annan som satt i bilen och pluss så hade jag inte ens någon krim varning. och sen så när man clipar med medal så är clipet antingen 1 min 1,30 min 2 min eller högre man kan inte clipa med medal så clipet är 1.14 min och de är drf jag ser att don kortat ner clipet när dom skjuter mot oss innan de var flera som deltog i det scenariot de var fel från båda sidorna och m,an hör själv på deras clip att de tex okså pratar ooc ig och ifall de inte pratade ig så metagamade dom. man kan se i shooting logsen att dom hade skjutit mot oss innan deras bil var vlå och stod på regplotten bilfirman och dom är antingen hangaround med south side eller springisar där vet ej deras dc namn men de sa att dom hänngde med south side. jag tycker att de är jättefelaktigt eftersom jag aldrig fick hoppa sup och berätta min sida och berätta att de inte var shoot on sight eftersom vi hade försökt kidnappat de 10 sekunder innan som man skulle sätt på clipet men ddom clipte bort dom 15 sekunderna när deras grabbar både sköt mot oss när vi hoppade ut och försökte kidnappa de och så clipte dom bort när de pittade oss de är drf clipet är nerkortat. jag hade inte fått någon krim varning eller något och jag fattar från emilias sida att de ser ut som en shoot on sight på clipet men om de hade tagit med hela fulla clipet så hade man sätt att dom faktiskt hade hoppat ut och skjutit som dom själva sa på clipet där dom sa aa nu har han också hoppat ut och skjutit och dom andra sa aa jo tack. och därefter så var de ej en shoot on sight men fattar från emilias perspektiv till 1000% att de såg ut som en shoot on sight eftersom på de clipet hade dom clipt bort när de sköt mot oss innan. jag har spenderat för mycket bara för att tappa min krim roll för att dom cliper ner clippet och försöker få oss och se dåliga ut men fattar att ner de är nerkortat att de då ser ut som en shoot on sight men tycker att de är tråkigt eftersom dom inte tar in hela clipet på när de skjuter mot oss innan😔. dom säger också själva på clipet aa nu kommer dom väl hoppa ut och skjuta mot oss dom visste deeftersom dom hade hoppat ut och skjutit mot oss och de är den delen han cliper bort från clipet. och jag hade inte ens någon krim varning eller något så skulle fattat mer med en krim varning eftersom de inte var shoot on sight men fattar att de såg ut så eftersom dom har kortat ner sitt clip.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jNK3UF0KDfqjpUZBT?invite=cr-MSx4ZUosNzk4MzI3NDMs[/URL

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
pluss jag har en annans grabbs pov som var med i scenariot han heter dizzy. när de clippte bort när dom två bilarna som skickade in clipet när deras grabbar sköt mot våra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka