Accepterad T ice | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? toffe

Vad är ditt discord namn? _toffe_

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2024

Berätta om din karaktär. Hej!
Jag heter Toffe Ice. Jag föddes i ett fattigt hem i Sverige 2000/08/ 02 Föddes på BB i Växjö utan min pappa som gick bort. Jag blev alltid nedtryckt som liten i skolan, av lärare och andra klasskompisar. Jag blev ofta utnytjad för sexuellt övergrep.Lärarna sa att jag var dålig på allt och att jag skulle ge upp. Jag låste ofta in mig på toan och grät tänkte även på att ta mitt liv. När de höll på för mycket sprang jag ofta hem gråtandes till min mamma. Min mamma har alltid gjort så jag har haft hoppet uppe. Under min skoltid var jag tvungen att byta skola 5 gånger pga mobbing. Sista gången jag bytte skola var i 9:an. När jag kom till skolan var jag inte mobbad men det var ingen som ville vara med mig. Under hela skoltiden hade jag bara dåliga betyg E-F min Mamma var ofta besviken på mig. Jag har alltid haft ett stort intresse för fotboll. I den nya skolan blev jag erbjuden att börja träna för en klubb som hette Växjö bk. Den första säsongen gick jättebra. Jag var en stjärna. Av 34 matcher gjorde jag 42 mål och 26 assister. Jag blev erbjuden kontrakt från Arsenal, Manchester United och Manchester city. Men de enda jag ville spela för Manchester United som jag följt sen liten. Och det skulle jag göra. Jag packade mina saker och åkte flygplan för första gången. Jag kom fram till Manchester och blev bemött som en kung. Säsongen gick jättebra och vi var vidare till campions league. Alla matcher gick jätte bra fram tills finalen. Vi mötte Real Madrid och vi tog ledning tidigt. Därefter gjorde jag mål. Men efter första halvleken rasade allt. Jag blev kappad och bröt benet jag blev kickad från laget och därefter efter la jag ner med fotbollen och beslutade jag mig för att gå polisutbildningen i Växjö. Nu är jag en glad, härlig och trevlig man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget RP jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RP som att det är ett riktigt liv och även om jag inte vinner scenariot, t.ex En polis jagade mig och att jag blir trött och ramlar så att polisen vinner scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag tex vdm att köra över någon eller powergaming att inte rpa på skador etc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelat unive 1 år och har många timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka