jevlajip
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Sjöberf
Vad är ditt discord namn? jevlajip
Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Henriksson 2002-04-10
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kaxig, rolig, alkoholist
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak föddes i Mora och hade en tuff uppväxt. Hans föräldrar drack mycket alkohol, och hemma var det ofta stökigt. Det gjorde att Isak inte alltid kände sig trygg som barn. I skolan hade han svårt att få vänner och han kände sig ofta ensam. Det var inte lätt för honom att prata med nya människor, och ibland kände han sig annorlunda än de andra. Trots det försökte han alltid göra sitt bästa och kämpade sig igenom skolan. När Isak blev äldre började han umgås med fler personer. Han fick några vänner och började gå ut med dem på kvällarna. Samtidigt började han själv dricka alkohol. Först gjorde han det för att passa in, men efter ett tag blev det en vana. Isak hade alltid gillat bilar. Det var något som gjorde honom glad och gav honom något att tänka på. Efter att han tagit studenten och fått sitt körkort började han jobba. Han jobbade hårt för att tjäna pengar och nå sina mål. Efter några år hade han sparat ihop till sin drömbil. Han lyckades också flytta till en större lägenhet. Även om livet inte alltid har varit lätt fortsätter Isak att kämpa och försöker göra det bästa av sin framtid.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket, både bra och rolig RP som följer serverns regler. Jag kan hjälpa staff genom att rapportera när jag ser någon som bryter mot reglerna. Jag kan också spela en seriös karaktär med en bra bakgrund.
Jag kommer alltid försöka följa reglerna så att jag inte förstör för andras RP. Jag kommer spela så bra jag kan när jag är inne på servern, så att det blir roligt både för mig och för alla andra.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man till exempel blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt eller skrika bara för att man har förlorat ett scenario. Man måste kunna acceptera att man förlorar ibland i RP.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Det var dock för några års sen och jag minns inte riktigt var det var. Jag har lärt mig att det förstör andras RP och har varit med om det själv och förstår.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, fail rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? jevlajip
Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Henriksson 2002-04-10
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kaxig, rolig, alkoholist
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak föddes i Mora och hade en tuff uppväxt. Hans föräldrar drack mycket alkohol, och hemma var det ofta stökigt. Det gjorde att Isak inte alltid kände sig trygg som barn. I skolan hade han svårt att få vänner och han kände sig ofta ensam. Det var inte lätt för honom att prata med nya människor, och ibland kände han sig annorlunda än de andra. Trots det försökte han alltid göra sitt bästa och kämpade sig igenom skolan. När Isak blev äldre började han umgås med fler personer. Han fick några vänner och började gå ut med dem på kvällarna. Samtidigt började han själv dricka alkohol. Först gjorde han det för att passa in, men efter ett tag blev det en vana. Isak hade alltid gillat bilar. Det var något som gjorde honom glad och gav honom något att tänka på. Efter att han tagit studenten och fått sitt körkort började han jobba. Han jobbade hårt för att tjäna pengar och nå sina mål. Efter några år hade han sparat ihop till sin drömbil. Han lyckades också flytta till en större lägenhet. Även om livet inte alltid har varit lätt fortsätter Isak att kämpa och försöker göra det bästa av sin framtid.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket, både bra och rolig RP som följer serverns regler. Jag kan hjälpa staff genom att rapportera när jag ser någon som bryter mot reglerna. Jag kan också spela en seriös karaktär med en bra bakgrund.
Jag kommer alltid försöka följa reglerna så att jag inte förstör för andras RP. Jag kommer spela så bra jag kan när jag är inne på servern, så att det blir roligt både för mig och för alla andra.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man till exempel blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt eller skrika bara för att man har förlorat ett scenario. Man måste kunna acceptera att man förlorar ibland i RP.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Det var dock för några års sen och jag minns inte riktigt var det var. Jag har lärt mig att det förstör andras RP och har varit med om det själv och förstår.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, fail rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej