Magiskamummi
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve jakobsen
Vad är ditt discord namn? Magiska Mumin
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle päron, ålder 39
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omogen, tramsig, ärlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett ganska stökigt område och det var inte alltid lätt hemma eller i skolan. Jag har alltid varit ganska omogen och gillar att skoja runt mycket, så jag hamnade ofta i problem för att jag inte tog saker på allvar. Samtidigt är jag en ärlig person och säger nästan alltid vad jag tycker även om det ibland gör folk sura. När jag blev äldre började jag hänga med fel personer och såg folk som tjänade snabba pengar. Jag tyckte det verkade coolt och började drömma om att bli rik snabbt istället för att jobba vanligt. Jag tänkte inte så mycket på konsekvenserna utan såg mest pengarna och respekten vissa verkade få. Jag är en person som gillar att ha kul och få folk att skratta. Ibland skämtar jag för mycket och kan vara barnslig, men jag försöker alltid vara mig själv. Jag är också lojal mot mina vänner och ställer upp för dem när de behöver hjälp. Nu försöker jag göra något av mitt liv och hitta min plats i staden. Jag vet inte exakt hur min framtid kommer se ut, men jag vill bli någon folk känner
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan absolut bidra till seriös Rp jag tar spelet mycket seriöst. Kan även bidra till roliga och mycket intressanta scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Målet är att skapa bra och trovärdigt rollspel där båda parter får ut något av scenariot, inte att alltid få sin egen karaktär att vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har faktiskt aldrig gjort det på grund av att jag tar RP i gta otroligt seriöst som sagt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler på servern är RDM, VDM, Metagaming och Powergaming. RDM är att skada någon utan anledning. VDM är att använda fordon som vapen. Metagaming är att använda information utanför RP. Powergaming är att göra orealistiska saker.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det var nog bra för mig tack.
Vad är ditt discord namn? Magiska Mumin
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle päron, ålder 39
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omogen, tramsig, ärlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett ganska stökigt område och det var inte alltid lätt hemma eller i skolan. Jag har alltid varit ganska omogen och gillar att skoja runt mycket, så jag hamnade ofta i problem för att jag inte tog saker på allvar. Samtidigt är jag en ärlig person och säger nästan alltid vad jag tycker även om det ibland gör folk sura. När jag blev äldre började jag hänga med fel personer och såg folk som tjänade snabba pengar. Jag tyckte det verkade coolt och började drömma om att bli rik snabbt istället för att jobba vanligt. Jag tänkte inte så mycket på konsekvenserna utan såg mest pengarna och respekten vissa verkade få. Jag är en person som gillar att ha kul och få folk att skratta. Ibland skämtar jag för mycket och kan vara barnslig, men jag försöker alltid vara mig själv. Jag är också lojal mot mina vänner och ställer upp för dem när de behöver hjälp. Nu försöker jag göra något av mitt liv och hitta min plats i staden. Jag vet inte exakt hur min framtid kommer se ut, men jag vill bli någon folk känner
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan absolut bidra till seriös Rp jag tar spelet mycket seriöst. Kan även bidra till roliga och mycket intressanta scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Målet är att skapa bra och trovärdigt rollspel där båda parter får ut något av scenariot, inte att alltid få sin egen karaktär att vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har faktiskt aldrig gjort det på grund av att jag tar RP i gta otroligt seriöst som sagt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler på servern är RDM, VDM, Metagaming och Powergaming. RDM är att skada någon utan anledning. VDM är att använda fordon som vapen. Metagaming är att använda information utanför RP. Powergaming är att göra orealistiska saker.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det var nog bra för mig tack.