Accepterad CollinBollin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CollinBollin

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Vad är ditt discord namn? CStaberyd

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix lindholm och han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva Felix som en väldigt fin o snäll kille som vill sprida glädje och är väldigt hjälpsam. och vill att alla på unive ska vara glada!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: felix bakgrund är att han tidigare jobbat som polis då han var väldigt bra inom yrket då han gjorde saker väldigt bra som han skulle och han stoppade kriminaliteten som pågick i staden. Felix framtidsplaner är att jobba som polis då han vill ta en intervju inom polismyndigheten och börja jobba där, och skapa trygghet i staden och en trivsam miljö att leva i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag kommer hålla en jättebra rp nivå när ja spelar på unive och hoppas på att alla rpar bra vilket jag gillar att göra för att de blir roligare rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att i olika scenarion ska inte samma person vinna hela tiden som om polis stormar så ska inte kriminella vinna hela tiden ungefär och att polis inte ska vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har en gång brutit mot regeln då jag inte var medborgare då jag sprang in i en polisstation och försökte sno bil men det blev jag avstäng för och jag lärde mig att det inte är bra samt fail RP. Och de var inte de rätta valet men de var första gången ja körde fiveM

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vi kan börja med RDM det är när man tex skulle misshandla eller skjuta nån utan en bakomliggande anledning och det bryter mot RP regeln och RDM står för Random death match. VDM är förbjudet och det betyder att man använder typ ett fordon som ett vapen och då bryter du mot RP regeln igen och de VDM står för Vehicle death match.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har nästan inget mer än att säga än att ja hoppas att ja blir godkänd för ja saknar mina unive tider när ja rpa men sluta med fivem och vill rp på unive så vill gärna bli godkänd! Mvh/collin😀😀

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka