Accepterad sven erikssom | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synxce

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895603644/

Ditt Hex-ID: steam:110000137c01fbc

Vad är din discord tagg? Synxce_

Vem var det som bannade dig? coldfaith å krato

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-02_200244151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Staff teamet valde att banna mig på grund av att dem antog att jag försökte glitcha bort min krycka genom att ta spawnmenu, vilket jag inte gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag tog spawnmenu till paleto och så var det någon sjukvårdare där som frågade om jag ville bli av med min krycka så sa jag ju såklart ja. Sen nån minut efter blev jag kallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt min åsikt tycker jag att detta var en felaktig ban lagd av staff pågrund av att det var en sjukvårdare som var korrupt och inte jag som glitchade bort kryckan som dem säger att jag gjort. Jag tycker att dendär sjukvården borde ha blivit bannad istället och inte jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här på unive 1 gång tidigare pågrund av att jag bröt mot server regeln (C-log) för att mitt spel crashade så det var egentligen också en felaktig ban. men har lärt mig att ifall jag crashar i något scenario så måste jag starta spelet direkt och fortsätta samma scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att sagt Nej till sjukvården och inte tackat ja till att få min krycka borttagen som jag inser nu själv var ganska dumt ändå. Vill bara bli unbannad och kunna spela igen det är tråkigt utan unive :( och jag tycker själv inte att jag är en problem spelare på något sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa det jag har lärt mig efter min ban är att aldrig försöka få min krycka sänkt på något sätt eller om någon frågar om jag vill ha den sänkt eller borttagen ska jag svara Nej!
Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda då? Berätta hur du kommer göra annorlunda isåfall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka