Accepterad sven erikssom | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synxce

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895603644/

Ditt Hex-ID: 4547

Vad är din discord tagg? Synxce_

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som att jag Cloggade men mitt spel crasha och jag har bevis på det "tror med de står i logsen att jag crasha" och att jag la av mig vapen mm när jag kom in för att jag råka välja huset ist för senaste position. Sen dock råka jag välja huset men visste direkt att jag gjorde fel av att lägga av mig så jag drog dit igen pga jag trudde inte de var ett cenario än

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var uppe på en av bergen som man kan köpa skott hos, sen när jag va påväg ner så hörde jag en tuta sen kolla jag bak och såg 2 bilar sen crasha mitt spel och sen när jag kom in så råka jag välja huset, sen tänkte jag att dem bara tutade så tänkte inte att de va ett cenario för dem hade inte sagt ett ord till mig så jag la av mina sakor och sedan tog en bil och va på väg dig sen satte william mig i en custom vc ig så sa han att jag skulle gå dit och lämna över mig så de gjorde jag sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte direkt att de va jätte felagtigt för att, jag gjorde fel när jag la av mig sakorna, men somsagt visste jag inte att de var ett cenario för dem hade inte sagt ett ord till mig, men nu vet ja de till nästa gång, sen vet jag ej hur de är med "clog" om ens spel crashar borde man inte åka för "clog" men fattar att de jag gjorde va fel i nuet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig av staff bara en gång felaktigt av anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, definitivt, jag skulle tagit senaste position och spelat med på det. och inte lagt av mig sakor!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jadå att inte lägga av mig saker i sådana sitoationer och till nästa gång om detta skulle hända igen så ska jag välja "senaste position"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka