Nekad sven erikssom | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synxce

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895603644/

Ditt Hex-ID: 4547

Vad är din discord tagg? Synxce_

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-03 145228.pngSkärmbild 2025-12-03 144759.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag "clogade enligt han som banna mig" när jag crasha har bevis på att jag crasha och de kan ni se i logsen men antagligen kolla inte han de" och sen när jag spawna råka jag välja huset "sen va jag inte medveten om att jag inte fick lägga av mig vissa sakor" och då fick jag ban för de med "när jag klart och tydligt sa "jag e ny till krim så visste inte de men de brydde han sig inte om" (men jag erkänner att jag gjorde fel men visste inte om att man inte fick göra så med sakorna jag dumpa av mig"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde från ett berg som man kunde köpa skott på och sen när vi körde ner så körde jag ut på motorvägen sen crasha mitt spel, sen när jag va inne igen så körde jag tbx och sen så snacka jag med dem och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel med sakorna jag dumpa de står jag för men visste som sagt inte om de när de handlade om att mitt spel crasha sen dock tycker jag inte att de riktigt va clog för jag kan la inte bestämma att mitt spel crasha

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har alldrig blevigt bannad förr bara av anticheat men de va felaktigt så fick unban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte ta av mig sakorna jag hade på mig, skulle ist valt senaste stället men som sagt visste inte att man inte fick, iomed de va inget cenario dem hade inte ens snackat med mig innan jag crasha så och sen hörde jag bara en tuta och så att de va 2 bilar bakom mig sen crasha spelet och att mitt spel """crasha""""

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absoult att inte lägga av mig sakorna även fast ens spel crashar och att man måste gå till "senaste position"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka