Accepterad samuel076583 | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuel076583

Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Länk till din steam profil: samuel07658

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? samuel07658

Vem var det som bannade dig? coldfhait

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-11 185427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag döda någon direkt efter jag fick vård, och de var dumt gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag e vid mitt gäng hus sen så kommer min gamla vän in i gäng huset och han slår mig som ett hej och då slår jag tb och sen så börjar han rikta och jag fattar inget och sen så gömmer jag mig och sen så där efter så döar han mig sen så e min vän där brevid och hans ansra karaktär, bror e sjukvårdare och han hjälper mig men han ger inte mig krycka och då väljer jag att jag skjuter min vän då för han sköt mig innan och jag vet att de e nrl plus rdm men jag blev så sur att han bara döda mig för jag slåg tb så aa de var väldigt onödigt och dumt gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej helt rätt att man bannar mig helt ärligt de var jag som gjorde fel och jag bara dödar honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte döda han och att han skulle ge mig krycka ist men han gjorde inte de och jag blev sur och aa jag gjorde de jag gjorde, ska aldrig göra om de

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att inte göra om de de var nog de dummaste man kan göra helt ärligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och ska aldrig göra om de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka