- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-turbo-v9z5 — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: är med i meta discord
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag åkte runt i en bil och då blev jag indragen i ett staff samtal och då bad dom mig hoppa supp och då gjorde jag det. Sen skulle dom PC cHECKA mig för dom trodde att jag fuska och metade och då kollade dom igenom min dc och då hitta dom servers som va enligt dom meta dc men jag hade aldrig suttit i den dc nånsin. Det var ingen Meta dc jag och några vänner blev invitade för att snacka med några andra. Sen tog dom en slutsats att det var en meta dc.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag förstår vad dom menar jag kan ta bannen men jag har förståt mitt misstag och jag vill bara börja spela igen ber om ursäkt men jag förstår mitt misstag att ni tror att det var en meta grupp.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Somsagt felaktig jag har ej metat så jag vet ej vad jag skulle göra annorlunda men kan försöka att inte synas i ´DC där meta gaming kan inträffa.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag är en trogen unive spelare och jag hade ej blivit bannad på ett tag och har spelat väldigt bra och har bidragit med bra social rp och jag kan verkligen bidra med bra rp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja