Nekad liamotheking | Ban Överklagan [Zero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Ban-referens
fivem-turbo-iozj — FiveM, Utgår 2026-03-29
Anledning: tar inte upp hä
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hoppade ut och skjöt mot dmg eftersom dom skjöt mina däck sedan kommer crimson bakifrån och skjuter mig så jag antar att dom teamar eftersom vi inte har krig med crimson så då blir jag sur och skriver "bra att ni teamar med nån ni ej har allians med" i ooc chatten istället för att rpa.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag gjorde fel och skulle hoppat support med klipp efter scenariot istället för att diskutera om det ingame under kidnappningen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag ska inte ta ut det på motparten ingame utan at spela ut scenariot och ta det med en krimansvarig i supp efteråt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag gjorde ett misstag och blev arg och inte tänkte klart men jag har lärt mig från detta och ska inte börja hetsa ingame utan att bara spela ut scenariot och hoppa support efteråt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och jag ber om ursäkt för mina handlingar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka