- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-turbo-v9z5 — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: är med i meta discord
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag åkte runt i en bil och då blev jag indragen i ett Staff samtal och då bad dom mig hoppa sup och då gjorde jag det. Sen skulle dom PC checka mig för dom trodde att jag fuska och metade och då kollade dom igenom min dc och då hitta dom servers som va enligt dom meta dc men jag hade aldrig suttit i den dc nånsin. Det var ingen Meta dc jag och några vänner blev invitade för att snacka med några andra. Sen tog dom en slutsats att det var en meta dc.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag men som jag har sagt så är det inte en meta dc och jag blev bara invitad till den för att jag skulle snacka med några andra.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte joina massa servers som folk har skickat till mig för då kan sånt här hända. Men jag vill gärna ha en andra chans och skulle aldrig göra om det.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag är en trogen unive spelare och jag har inte blivit bannad på ett tag så jag tycker inte att jag förtjännar det här för jag har förstått mitt misstag och ska aldrig göra om det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja