Nekad Svanen7469 | Ban Överklagan [ZeRo_Br1ks]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svanen7469

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-turbo-v9z5 — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: är med i meta discord
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag fick ett samtal ig av en staff och han bad mig komma supp jag kom supp såklart och då sa dom att dom skulle pc checka mig dom berättade inte om att dom hade en anledning att göra det jag frågade men dom svarade inte på det jag sa. sen blev jag pc checkad och då hittade dom enligt dom meta discord och enligt dom så för att det står meta 2 på en kanal då är det meta så enligt mig hade dom inga konkreta bevis på att jag meta.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för min ban men jag säger ej att det var en meta dc. Det är dom som tror det.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det finns ju bara ett konkret svar på denna fråga inte metat. Har bara suttit där när minna IRL polare invita och då satt jag där för att snacka med dom.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag inte har metat och förstår ej varför deras bevis täcker att jag har metat. Är trogen spelare till unive också skulle ej bryta mot nån så simple regel som meta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka