Accepterad Super12 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Super12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199346491599/friends/add/

Ditt Hex-ID: steam:110000152a020cf

Vad är din discord tagg? riktigasuper12

Vem var det som bannade dig? riktigaenzo

Bild på banmeddelande: ss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag av misstag utnyttjade en bugg i spelet som jag inte borde ha gjort. Jag insåg inte i stunden att det jag gjorde var fel, men nu när jag reflekterar över situationen förstår jag att jag borde ha rapporterat buggen istället för att använda den till min fördel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. gjorde buggen som jag ångrar sen blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en falsklig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannd tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle rapporterat buggen till admin eller servern istället för att utnyttja den. Det skulle ha varit ett mer ansvarsfullt sätt att hantera situationen på, och jag förstår att det är viktigt att arbeta tillsammans för att hålla servern rättvis och rolig för alla spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? "Ja, jag har definitivt lärt mig av den här situationen. Jag förstår nu att även om en bugg kan vara frestande att utnyttja, så är det alltid bättre att rapportera den istället för att använda den för egen vinning. Jag inser nu hur mycket viktigare det är att respektera serverns regler, inte bara för att undvika straff, utan för att bidra till en rättvis och positiv spelupplevelse för alla. Framöver kommer jag alltid att vara noga med att följa reglerna och agera ansvarsfullt."

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka