Nekad Super12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Super12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199346491599/

Ditt Hex-ID: 110000152a020cf

Vad är din discord tagg? riktigasuper12

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 453535.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag bröt mot serverns regler genom att fuska. Jag använde otillåtna hjälpmedel och insåg senare att det var ett dumt beslut från min sida. Jag förstår nu hur viktigt det är att hålla spelet rättvist och att alla spelare ska kunna ha en bra upplevelse. Unive har varit den bästa servern jag har spelat på, och jag har verkligen haft en fantastisk tid här. Jag har träffat många trevliga människor och uppskattat det arbete som staff gör för att hålla servern rolig och rättvis. Det är därför det känns extra tråkigt att jag sabbat min chans här genom mitt eget misstag. Jag ångrar det verkligen och hoppas att jag kan få en andra chans för att visa att jag kan vara en bättre spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precist innan jag blev bannad va jag på servern och använde fusk för att få fördelar. Jag vet att det var fel men jag ville bara spela bättre och brydde mig inte om att det var orättvist mot andra. När jag blev bannad förstod jag varför, och jag inser nu att jag gjorde ett dåligt val. Jag ångrar verkligen att jag fuskade och lovar att jag inte kommer göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag vet att jag gjorde fel genom att fuska, och jag förstår att staff var tvungna att banna mig för att upprätthålla reglerna på servern. Jag tog ett dåligt beslut och använde otillåtna hjälpmedel, och det var helt och hållet mitt eget misstag. Jag inser nu att mitt agerande var orättvist mot de andra spelarna och servern, och jag ångrar verkligen det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, och varje gång jag har blivit bannad har jag förstått att det har varit för att jag gjorde något fel. Första gången jag blev bannad var jag kanske inte lika medveten om konsekvenserna av mina handlingar, men nu förstår jag bättre hur viktigt det är att följa reglerna och spela rättvist. Jag har verkligen försökt att ta lärdom från mina tidigare misstag, och jag lovar att jag inte kommer att göra samma saker igen. Jag vill vara en bra spelare och en del av servern utan att bryta mot några regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat göra annorlunda genom att tänka på konsekvenserna innan jag agerade. Istället för att använda fusk, borde jag ha hållit mig till reglerna och spelat rättvist, eftersom det inte bara påverkar mitt eget spel utan även de andra på servern. Jag skulle ha varit mer medveten om att fusk inte bara förstör spelet, utan också kan leda till att jag blir bannad. Jag förstår nu att att vara en bra spelare handlar om att spela på ett sätt som alla kan njuta av, och jag ångrar verkligen att jag inte tänkte på det innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att följa serverns regler och spela på ett rättvist sätt. Fusk kanske verkar lockande ibland, men jag förstår nu att det förstör hela spelupplevelsen för både mig och andra. Jag har också lärt mig att ta ansvar för mina handlingar och tänka efter innan jag gör något som kan påverka andra negativt. Jag lovar att jag inte kommer göra samma misstag igen och kommer att spela ärligt och rättvist i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag älskar er server snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka