Nekad Super12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Super12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199346491599/

Ditt Hex-ID: 110000152a020cf

Vad är din discord tagg? riktigasuper12

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag fuskade. Jag använde mig av fusk för att få fördelar i spelet, vilket bröt mot serverns regler och orättvist påverkade andra spelare. Jag inser nu att detta var ett stort misstag och ångrar verkligen mitt beteende. Jag förstår att fusk inte bara förstör min egen spelupplevelse, utan också andras. Jag har lärt mig av mitt misstag och hoppas på en andra chans för att visa att jag kan spela rättvist framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad använde jag fusk för att få fördelar i spelet. Jag insåg för sent att det var fel och att mitt beteende inte var rättvist mot andra spelare. Jag blev bannad snabbt efter att andra spelare reagerade på mitt agerande. Jag ångrar det verkligen nu och förstår varför det hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel. Jag använde fusk i spelet, vilket helt klart bröt mot serverns regler och riktlinjer. Jag förstår nu att bannlysningen var en direkt konsekvens av mitt agerande och att staffen gjorde rätt i att banna mig för att upprätthålla en rättvis spelmiljö för alla. Jag inser att fusk inte bara påverkar min egen upplevelse negativt utan också förstör spelet för andra spelare. Jag ångrar verkligen vad jag gjorde och jag förstår varför bannlysningen var nödvändig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag ber om ursäkt för mina tidigare misstag. Jag har lärt mig mycket av dessa erfarenheter och har verkligen tagit till mig vad som ledde till bannen. Efter de tidigare bansen har jag sett till att följa serverns regler noggrant och har blivit mer medveten om hur viktigt det är att bidra till en positiv och rättvis spelupplevelse för alla. Jag har inte gjort om samma misstag och har verkligen förändrat mitt sätt att spela. Jag hoppas på en andra chans att visa att jag har lärt mig och att jag kommer att agera korrekt framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag fick göra om det skulle jag definitivt ha valt att spela rättvist från början. Jag inser nu att det aldrig var rätt att fuska, oavsett om det kändes som en enkel lösning för att vinna eller få fördelar. Jag hade kunnat vara mer tålmodig, fokusera på att förbättra mina färdigheter genom att spela rätt, och framför allt ha respekt för spelets regler och för de andra spelarna. Jag förstår nu att fusk förstör både min egen spelupplevelse och andras, och jag ångrar att jag inte valde den rätta vägen från början. Om jag hade tänkt på långsiktiga konsekvenser istället för kortsiktiga fördelar, hade jag definitivt spelat mer ansvarsfullt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att följa serverns regler och hur mitt agerande kan påverka både min egen spelupplevelse och andras. Jag förstår nu att fusk inte bara är orättvist, utan också skadar gemenskapen och förstör spelets integritet. Jag har lärt mig att det alltid är bättre att spela rättvist och att tålamod och engagemang är nyckeln till en bra spelupplevelse. Jag kommer nu alltid att respektera reglerna och agera på ett sätt som bidrar till en positiv miljö för alla spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Jag respekterar era riktlinjer och regler, och jag vill inte göra något som skulle gå emot dem. Jag har insett mina misstag och förstår att det är viktigt att följa serverns regler för att skapa en bra spelmiljö för alla. Om mitt ärende inte kan överklagas kommer jag att acceptera beslutet och ta lärdom av mina erfarenheter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka