Nekad Super12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Super12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199346491599/

Ditt Hex-ID: 110000152a020cf

Vad är din discord tagg? riktigasuper12

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför admin valde att banna mig, och jag erkänner att jag har fuskat. Jag gjorde ett allvarligt misstag och använde fusk eller moddning på servern. Jag inser nu hur fel det var och att mitt agerande inte bara bröt mot reglerna utan även förstörde spelupplevelsen för andra. Jag förstår att admin var tvungna att vidta åtgärder för att upprätthålla rättvisa på servern och skydda gemenskapen. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende och lovar att jag kommer att respektera alla regler om jag får en andra chans. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte att använda fusk eller moddar igen. Jag hoppas att admin kan förstå att jag ångrar mig djupt och att jag vill vara en rättvis och ansvarsfull spelare i framtiden. Jag skulle vara tacksam om ni kunde ge mig en möjlighet att visa att jag kan spela på ett rättvist sätt. Tack för att ni tog er tid att läsa detta, och jag hoppas på en rättvis lösning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad teleportera jag mig snabbt till en annan plats på servern. Jag erkänner att jag använde fusk och förstår nu att det var helt fel av mig. Jag förstår att detta kan ha orsakat misstankar och lett till att admin valde att banna mig. Jag ber om ursäkt för mitt agerande och för att jag bröt mot reglerna. Jag lovar att inte använda fusk igen om jag får en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att bannet var helt rättfärdigt och att jag själv gjorde fel. Jag använde fusk för att teleportera mig snabbt på servern, vilket bröt mot reglerna. Jag förstår nu att det inte bara var fel, utan också orättvist för de andra spelarna. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och inser att det var mitt eget misstag som ledde till bannet. Jag ber om ursäkt och lovar att följa alla regler framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, och jag erkänner att jag gjorde misstag varje gång. Jag förstår nu att mina tidigare bans var helt rättfärdiga, och jag tar fullt ansvar för de regler jag brutit mot. Varje gång jag blivit bannad har jag reflekterat över mina handlingar och försökt lära mig av mina misstag.

Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna för att alla spelare ska ha en rättvis och rolig upplevelse. Jag har lärt mig att vara mer ansvarstagande och medveten om hur mina handlingar påverkar andra. Jag vill försäkra er om att om jag får en andra chans, kommer jag att följa alla regler och göra mitt bästa för att bidra till en positiv spelmiljö.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att helt enkelt följa serverns regler från början. Om jag hade tagit mig tid att reflektera över konsekvenserna av att använda fusk eller bryta mot reglerna, hade jag insett att det inte bara var orättvist för andra spelare, utan även för mig själv. Jag borde ha valt att spela på ett rättvist sätt och ha mer respekt för gemenskapen.

Jag skulle också ha varit mer uppmärksam på de funktioner som är tillåtna och inte antagit att det var okej att använda vissa funktioner utan att först kolla reglerna ordentligt. Genom att göra dessa val hade jag kunnat undvika att bli bannad och istället vara en positiv del av servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna för att upprätthålla en rättvis och positiv spelupplevelse för alla. Jag förstår nu att mina handlingar påverkar andra spelare, och att fuska eller bryta mot reglerna inte bara skadar servern, utan också förlorar mitt eget spelglädje.

Jag har lärt mig att vara mer medveten om reglerna och att alltid respektera dem, oavsett om det handlar om att undvika fusk eller att spela på ett sätt som främjar en trevlig atmosfär för alla. Jag ser på detta som en värdefull lärdom och vill nu fortsätta spela på ett ansvarsfullt sätt och bidra till serverns gemenskap.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Jag respekterar reglerna och kommer att följa processen utan att be om att få min överklagan läst.

e jag nekad eller godkänd för ja la ner 3 timmar för att komma på och skriva för att bli unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka