Nekad Ström_179 | Ban Överklagan [v11necent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström_179

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: steam:110000137b86a7e

Vad är din discord tagg? sivert_90

Vem var det som bannade dig? V11necent

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-03 182155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund av att jag lämnade polis-Discorden direkt efter att jag köpte krim och slutatade vara polis på min gamla karaktär och allmänt bara lämnat utan en giltig anledning (ig scenario) utan bara stuckit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit med några och köpt upp gäng och efter de lämna jag polis dcn för jag ej skulle vara polis nå mer och efter de skapade jag en ny karaktär å så gick de en dag och efter de var jag ingame å hade de bra å rpa krim sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej, ja för jag ej hade något ingame scenario om att jag lämnar polis utan jag bara stack utan att säga något och då enligt mig tycker jag att man hade kunnat rpa på att jag har dött ingame å aldrig kommit tillbaka men de bara vad jag tycker. Om jag sälv var polis högt uppsatt skulle jag inte varit så uppmärksam om att en polis bara lämnar men skulle förstå om han va med gänguppköp och har lagt in pengar på de men också ingame hade man kunnat få till ett bra scenario om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gå ingame och prata med en högre uppsatt om att jag slutar hos poliser eller kontaktat en staff om att jag lämnar när jag gick över till krim så mina roller blir kvar så jag ej förlorar dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man ska ha bra ig scenario när man lämnar ett jobb och ha en bra anledning till det och inte bara lämna utan att säga något. Jag ångrar väldigt mycket att jag bara lämnade polis dcn och ej hade ig scenario eller kontaktade nån staff om det och totalt tagit lärdom om de jag har gjort. om man kunde gå tillbaka i tiden hade jag gått in på polis karaktären och sagt till en hög uppsatt polis om att jag lämnar poliskåren för att min karaktär hade fått en sjukdom eller något liknande som ger en bra anledning för mig att lämna yrket jag jobbade på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka