Accepterad v11necent | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182532644/

Ditt Hex-ID: 110000148da5024

Vad är din discord tagg? v11necent

Vem var det som bannade dig? Zutkaz men Andalv tog beslutet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-01 151224.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag gjorde fel o körde när jag hade krockat och en kille riktade på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde min bil från en skottlossning (humane). Jag kör ut ur portarna för att köra därifrån men då kommer en kille o kör rakt in i mig så jag får black screen o när den försvinner så står en kille o riktar jag säger då ooo shiit o sen kör jag för att jag hade fri väg o ingen stog framför mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltligh ban och det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gången tidigare, det var när jag fearade samt körde snabbt i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att köra iväg när han riktade o låta han kidnappa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka