Nekad v11necent | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Ditt discord namn: v11necent

Ditt Hex-ID: 110000148da5024

Vad för typ av beslut gäller det? 2 Krim varningar och 7 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Andalv

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag gjorde fel, jag körde iväg med min bil när en kille riktade på mig.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är kanske inte helt fel men 2 Krim varningar tycker jag är fel, samt att han som tog beslutet innan va med lotus vilket de som skickade in klippet också är, därför tycker jag inte att beslutet var rätt även att jag bad han ta åtgärder på den killen som skickar klippet. Han som skickade klippet ska få åtgärder för att han gör fel i klippet, han kör in o ut från skottlossningen hela tiden som t.ex han körde i en skottlossning hoppade ut o in i bilen sedan körde han från skottlossningen sen kom han tillbaka. Jag tycker därför att mitt beslut ska hävdas o att jag inte ska ha mina åtgärder för så fort vi i whyos o yakuza alliansen gör något fel så får vi massa åtgärder men när vendetta alliansen gör fel så får de aldrig åtgärder även fast vi skickat 10+ klipp men inga åtgärder har tagits.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l0GsDQhiRpKe6LesM?invite=cr-MSxGa1QsMzk4MzY3MDg1&v=180

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag tycker att support ärendet ska vara ogiltligt för att han som tog beslutet var med lotus innan han blev krim ansv vilket han som tog klippet också är (han e med lotus just nu)

Tillbaka