Nekad Ström_179 | Ban Överklagan [v11necent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström_179

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: vne

Ditt Hex-ID: steam:110000137b86a7e

Vad är din discord tagg? sivert_90

Vem var det som bannade dig? V22necent

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-03 182155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var polis och lämnade genom att lämna discorden och ej sa något till de andra om att jag lämnade polismyndigheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade köpt gäng å skaffat krim å tänkte jag att jag ej fick vara polis längre så då lämna jag polis dcn utan att säga något till någon annan polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej då jag gjorde fel å bara lämnade polis yrket och inte sa uppmig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat ta ett fint ig scenario med en hög uppsatt polis eller skriva till någon på discord om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man ej ba ska lämna utan att säga något till andra så de vet vad jag gör osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka