Accepterad Storsnusarn23 | Ansökan till servervakt [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storsnusarn23

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
3
Användarnamn: Storsnusarn23

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Ohlson

Hur gammal är du? 16 / 04

Vad heter du på discord? ohlson.#9518

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00 - 07:0

Varför ska just du bli servervakt? Jag har tröttnat på folk som bryter mot regler och därmed förstör rp på servern. Jag vill bidra till en bättre rp. Jag är relativt ny till servern då jag har spelat på servern i ca 2 månader. Folk beter sig annorlunda på greenzones t.ex bilfirman. Jag ser också hur folk utnyttjar greenzones för att kunna vara kaxiga och trolla. De är absolut inte realistiskt någon stans. Jag har blivit VDMad flertal gånger vid torget där folk kör in i mig i 400 blås. De personerna bidrar inte till en bättre RP. Jag är med i ett gäng och jag har varit med om flertal gånger när folk har utnyjat greenzones genom att snacka skit och vara kaxiga som jag vet att dom inte hade gjort om vi skulle vara någon annan stans.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att under den tiden jag har spelat på servern så hat jag en god uppfattning om reglerna och jag ser att jag kan behandla dom dom bryter reglerna på ett bra sätt. Jag känner att jag kan ta ansvar över hur jag behandlar folk och därmed ge ut rättvisa konsekvenser utav folks misstag.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja de har jag, för VDM. Jag har även varit blacklistad. Men jag har lärt mig av mina misstag och ska inte göra om det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Senast ändrad:
Utveckla fråga "Varför vill du bli servervakt?" :)
Senast imorgon annars nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka