Antagen Theolitoz | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theolitoz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
26
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Theolitoz

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001026ade45

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar 06 går till duschar borstar gaddarna sen åker till skolan

Hur länge har du varit medlem på Unive? Inte så länge kanske 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit ac bannad men den var ju felaktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vakta servern, exempelvis sv banna folk som inte uppför sig och exemelvis bryter mot reglerna som finns på servern, vi är som att vi underlättar arbetet för staffs, vi svbannar folk som inte beter sig, exempelvis så patruillerar jag som polis ofta, jag ser folk som gör skit men att skicka det till helpers funkard oftast inte då dom tar tid å svara, om jag exempelvis är det så kommer vi ha miondre folk som dbryter mot copbait, ser det ofta. Ser även mycket folk som lallar, dom kan man ju opckså kicka, kicka är ju ingen ban eller något mer en uppmaning att det som utfördes inte var något bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser mycket folk som inte beter sig och folk som bryter mot reglerna och jag kan inte göra något förutom att kolla och göra /help. Ser också mycket folk som copbaitar som polis, kommer ge dom svban eller exempelvis kicka dom, detta "rensar" ju staden från dessa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju att du missbrukar din makt som exempelvis SV, går runt och bannar folk bara för att du vill och kan. Abuse är ju att kan överanväönder olika saker exempelvis noclip, tar sig från en plats till en annan bara för att man e sv och det går snabbare en att rp:a sig fram

Senast ändrad:
Beskriv din dagliga aktivitet. : Vaknar 06 går till duschar borstar gaddarna sen åker till skolan sen slutar 16, extra jobbar till 18/19 sen hem å käka o sen gibba unive, helger gibbar jag unive men har jobbar extra då också, lov e jag å åker skidor en del på julen, sen har jag landställe också så dit åker jag ibland, men annars e jag hemma, har jag inga prov eller nåt sticker jag till gymmet eller gibbar unive sen hänger jag med mina kompisar också på helger osv, blir ibland på kvällarna med oftast större delar av dagen vid lunch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka