Antagen smok1ng00 | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smok1ng9

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? smok1ng9

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d59d019

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån: 16-23
Tis: 16-23
Ons: 16-23
Tor: 15-00
Fre: 16-02
Lör: 14-02
Sön: 14-22
(Sen finns det andra faktorer som kan påverka, dvs lov, mycket skola, träning, mm)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nu har jag varit medlem i över 1 månad, men har spelat mycket tidigare under 2023-2025 men tog en pause ett tag sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad ca 5-6 gånger, mesta dels för saker så som: OOC snack, RDM mm, men det var mer när man var ny och knappt kunde något.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt hjälper till att hålla ordning och se till att alla har en bra spelupplevelse. Servervakten svarar på frågor, särskilt från nya spelare, och förklarar regler och hur RP fungerar. De håller även koll på spelet och säger till om någon bryter mot reglerna, till exempel vid RDM, VDM eller oseriös RP. Mindre problem kan servervakten lösa själv, men större saker lämnas vidare till Helper/Mods+. En servervakt ska alltid bete sig lugnt, rättvist och vara ett bra förebild för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom jag tycker om Unive och vill hjälpa till att göra servern bättre för alla spelare. Jag är mogen, lugn och kan hantera situationer på ett rättvist sätt. Jag är aktiv på servern och har spelat här länge, vilket gör att jag har bra koll på reglerna och hur RP ska fungera. Jag tycker om att hjälpa nya spelare och bidra till en trevlig stämning, och jag ser rollen som servervakt som ett ansvar där jag kan vara ett bra föredöme och stötta både spelare och staffsen!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man har tillgångar till fördelar som andra inte har, och man använder dom i sin egen vinst. Dvs att man kanske använder toggle ID under en stormning för att se vart andra är. Och liknande saker och DET får INTE förekomma som servervakt. Du ska vara en bra förebild för servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka